Finns det lägenheter som är i hus?
Medlem
· Västernorrland
· 12 021 inlägg
I vilket fall som helst så lär det nog inte "spruta" nå vatten om man lossar det där så pass att man kan vrida den lite. Möjligen läcker det lite. Det enda man riskerar är väl möjligen att det börjar läcka permanent på nedre gängan om man vrider lös den.
Hej!
Tack för svaren!
Ja, det är just den nedre gängan jag är mest orolig för
Det känns som att jag vrider ventilen åt bildens höger då lättar jag ju på gängan... Kanske fungerar med gängtejp eller lintråd?
Tack för svaren!
Ja, det är just den nedre gängan jag är mest orolig för
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
