Vi har skaffat en sommarstuga. Gullringshus. Isoleringen i taket har sjunkit en bit.
Vad är det för isolering? Jag har funderat på att lägga typ 150-200mm till. Och papper på detta.
Lösull som sprutats in , görs mycket nu för tiden , inget bara att gå i då förstörs det , och att lägga något ovanpå blir detsamma , allt packas ihop till inget , prova med att ta lite i näven och krama , det blir inget kvar
Går mycket bra att göra det , bara beställa från något företag som gör det , men dom kanske måste gå i det om det är långt in
utan taklucka på mitten , sen måste det finnas öppning i takfoten för vindsventilationen