3 137 läst ·
18 svar
3k läst
18 svar
Vindskiveplåt - reklamation?
Jag för min del gillar inte tändsticksmodell på vindskivor, mina är en en 34 och utanför en 50 råsågad, är då flisig och smörjd med blaskig linoljefärg första gång och sen färdigstrykning med normal. Detta för att det ska suga in i trät och hålla länge. Vindskivor har en förmåga att suga vatten, dåligt ställe för trä.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

