Byggahus.se
Total höjd upp till där bänkskivan börjar är 91 cm. Hur tänkte du? :)
 
S sekelskifteskåk skrev:
Det är IKEA. Har samma. Satte in det 2007 och minns inte namnet.
Googlade lite på gamla IKEA kök och hittade ett som heter Lidingö som är väldigt likt men lådfronterna saknar de två urfrästa linjerna på framsidan av lådfronterna så kan inte vara det tyvärr :(
 
S
Det är EXAKT mina fronter och det är köpt på Ikea 2007. Minns inte vad det heter...Kan ha varit Lidingö men tror inte det... Ska snoka lite och åerkommer.
 
S sekelskifteskåk skrev:
Det är EXAKT mina fronter och det är köpt på Ikea 2007. Minns inte vad det heter...Kan ha varit Lidingö men tror inte det... Ska snoka lite och åerkommer.
S sekelskifteskåk skrev:
Det är EXAKT mina fronter och det är köpt på Ikea 2007. Minns inte vad det heter...Kan ha varit Lidingö men tror inte det... Ska snoka lite och åerkommer.
S sekelskifteskåk skrev:
Det är EXAKT mina fronter och det är köpt på Ikea 2007. Minns inte vad det heter...Kan ha varit Lidingö men tror inte det... Ska snoka lite och åerkommer.
Spännande, håller tummarna att du hittar var det heter. Har hittat många kök som är mycket lika men inga har de utfrästa två linjerna på de utdragbara mindre lådorna för t.ex. bestick som syns på bild 3.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.