Byggahus.se
Dessa redskapshållare (stadiga plastade y-krokar med skruvgänga) har Biltema tyvärr slutat med.

Vet någon var de finns att köpa nu? Borde ju vara någon svensk butikskedja som har dem. Jag vill gärna ha just denna modell, som är lättmonterad, billig, stabil och passar att hänga det mesta i.
 
  • Sex stycken röda Y-formade plastade verktygskrokar med skruvgänga för väggmontering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag brukar slå in två fyratumsspikar bredvid varandra........ fast vi du ha det snyggt så har jag ingen lösning.....
 
H heimlaga skrev:
Jag brukar slå in två fyratumsspikar bredvid varandra........ fast vi du ha det snyggt så har jag ingen lösning.....
Ja, det har jag också kört med, eller två skruvar bredvid varandra. Men den plastklädda hållaren blir ju lite prydligare och lättare att flytta runt vid behov.

Verktygstavla med fastnitade eller skruvade hållare testade jag på en plats, men det kändes väldigt oflexibelt och utrymmeskrävande, så det bästa tycker jag är att sätta spikar och hållare direkt i brädväggen.
 
MrJay MrJay skrev:
[länk]
Tack för tips! Jag tänkte bara först se om det fanns i någon svensk butik (slippa ev. frakt och tull och vad det nu kan tillkomma).
 
Man kan använda tryckluftslang, typ SMC eller Festo att trä utanpå skruv eller spik för att skydda mot nötning och snygga till utseendet.
 
  • Gilla
Perry79
  • Laddar…
hsd
Liknande brukar finnas på lidl, jula å biltema ,kolla classe oxå
Classe å jula har väl även postorder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.