Byggahus.se
Hej!
Har planer på att göra om ventilationen i mitt hus och önskar tips på bra ventilationsfirmor i Dalarna, Borlänge/Falun-området. Någon som har positiva erfarenheter att dela med sig?
 
Hej,
Jag gör liv i den här gamla tråden för jag ska installera ett nytt ventilationssystem i min 70-tals villa och jag bor i Borlänge/Falun regionen.
Steffe79: Fick du tag på någon bra firma som du kan rekommendera? Erfarenheter ?
 
S stefan7219 skrev:
Hej,
Jag gör liv i den här gamla tråden för jag ska installera ett nytt ventilationssystem i min 70-tals villa och jag bor i Borlänge/Falun regionen.
Steffe79: Fick du tag på någon bra firma som du kan rekommendera? Erfarenheter ?
S stefan7219 skrev:
Hej,
Jag gör liv i den här gamla tråden för jag ska installera ett nytt ventilationssystem i min 70-tals villa och jag bor i Borlänge/Falun regionen.
Steffe79: Fick du tag på någon bra firma som du kan rekommendera? Erfarenheter ?
Nu är det ju några år sedan men vi anlitade firman Dala ventilation AB. Fick bra pris av dom och de utförde jobbet definitivt till belåtenhet. Mycket bra att ha att göra med!
 
Tack för informationen! Dom ska vi kontakta.
Vilket aggregat använder ni? Är du nöjd med det?
 
S stefan7219 skrev:
Tack för informationen! Dom ska vi kontakta.
Vilket aggregat använder ni? Är du nöjd med det?
Jag bor inte längre kvar i huset. Men aggregatet var ett KVK silent EC 160 och funkade bra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.