987 läst ·
3 svar
987 läst
3 svar
Vedspisupproret
att folk skickar vedträn som måste diarieföras och lagras är ju fantastiskt roligt 
https://www.expressen.se/dinapengar/konsument/raseriet-vedrad-valler-in-i-protest-till-ministern/
https://www.expressen.se/dinapengar/konsument/raseriet-vedrad-valler-in-i-protest-till-ministern/
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Klicka här för att svara
