Nu har jag mätt utan uttag då förbrukade jag 27498g ved.
Men till saken hör att då satt jag som en liten tomte framför pannan och justerade primärluften hela tiden.
Har förbrukat strax över 28kg med en mer standard betonad inställning vid ett annat tillfälle.

Vet inte om dessa siffror är så mycket att lita på märkte att jag glömt att nollställa vågen den visade lite fel nu så jag vet inte om den gjorde det även då jag vägde veden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.