Hej. Har haft upp alla lösa delar under tvättstället och rengjort. Vattnet rinner efter väldigt sakta och börjar vara riktigt störande. Har rengjort med rensband kom doc bara in ca 2m sen var de tvär stopp. Ev om det kan vara detta som är problemet. Alla rör är ju 90 grader, dålig lutning om ni förstår hur jag tänker kanske är samma i väggen ?
Sen är bara ingående rör " instoppat" i en muff i väggen. Känns ju inte så bra ! Ser ut som att de har fuktat dessutom runt om, kan ju ha tagit skada på organiskt material ?! Har bara bott i huset sedan december i år, upptäckte detta nu. Tänkte direkt på en vatten skada då jag såg hur det var byggt.
Idéer från någon ? Mvh
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder