Problemet för mig är att jag inte kan vattna traditionellt med en vattenslang. Plintarna ligger för långt bort.
Vad tror ni om att vepa plintarna med blöta trasmattor och sen bra en plastsäck över?
Funkar säkert!
(Traditionellt hade man nog täckt med begagnade cementsäckar och burit dit vatten med hink eller vattenkanna om man saknat möjlighet till rinnande vatten i slang)