Nu har det hänt igen. Efter att ha varit borta i 4 dagar över påskhelgen hade presseningen som firman lagt över blåst undan och gipset låg oskyddat igen när vi kom hem. Den översta skivan hade vattenmärken längs hela den exponerade kanten.
Vad tror vi om gipsets status den här gången?
vad ska jag säga firman?
Vad tror vi om gipsets status den här gången?
vad ska jag säga firman?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara

