Hej,

Beställde nyligen ett ikeakök. Märkte när jag kom hem att de kommer bli tajt emellan stommen och vatten/avlopsrör (se bilden nedan). Det högra strecket är alltså där stommen till diskhon invändigt börjar ifrån. (Diskhon kommer vara på höger sida av strecket) Så till frågan: Får jag problem med rören iom dom ligger så pass nära stommen?
 
  • Bild på ett golv med uppritade linjer nära vatten- och avloppsrör, potentiell konflikt med köksstomme.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Du får göra ett nytt hål i golvet på stommen men annars så funkar det .
 
  • Gilla
Mattias89
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.