Hej,
Beställde nyligen ett ikeakök. Märkte när jag kom hem att de kommer bli tajt emellan stommen och vatten/avlopsrör (se bilden nedan). Det högra strecket är alltså där stommen till diskhon invändigt börjar ifrån. (Diskhon kommer vara på höger sida av strecket) Så till frågan: Får jag problem med rören iom dom ligger så pass nära stommen?