Hej! Jag måste lägga ner en ny vattenledning i marken till mitt hus - totalt ca 100 meter. Någon som vet vad jag ska använda. Det är ju dricksvatten och kommer att läggas på 1 m djup. Ska jag ha något ”rör” utanpå vattenledningen för att skydda den?
Vänligen, Marilyn
 
Pem slang och ligger den frostfritt så behövs inget annat.
 
  • Gilla
MarilynL
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.