Jag skulle vilja varma för xxxx xxxx. Utger sig för att ha våtrumsbehörighet men det visar sig vara förfalskat och de arbetare som kommer för att utföra arbetet har ingen som helst koll på vad som gäller.

Redigerat av moderator:
  • Wow
Mats J.
  • Laddar…
Vad heter hans företag? Vi varnar för företag här, inte personer. När jag söker på hans namnpå allabolag får jag ingen träff.

Du måste också ha en fullständigt och korrekt ifylld adress i din profil för att få ge referenser.

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Men är det seriöst att lägga ut varningar utan företagen får försvara sig? Det är ju ingen på forumet som vet om några omständigheter kring fallet.

Företaget kan ju alltid maila admin och prata med dem.. om admin sedan bedömer att företaget verkar seriöst så antar jag att de antingen raderar tråden eller "försvarar" företaget i tråden

Den som får en varning på sig kan maila ett svar till support@byggahus.se så publicerar vi svaret.

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Vad heter hans företag? Vi varnar för företag här, inte personer. När jag söker på hans namnpå allabolag får jag ingen träff.

Du måste också ha en fullständigt och korrekt ifylld adress i din profil för att få ge referenser.
Hej!

Verkar dels i enskild firma med eget namn samt i företaget BTB Assistans.

Davidbagare
Hur kom du fram till att det var ett förfalskat våtrumsintyg?

Davidbagare Davidbagare skrev:
Hur kom du fram till att det var ett förfalskat våtrumsintyg?
Kollade med BKR.

K kandersbs skrev:
Jag skulle vilja varma för xxxx xxxx. Utger sig för att ha våtrumsbehörighet men det visar sig vara förfalskat och de arbetare som kommer för att utföra arbetet har ingen som helst koll på vad som gäller.
Byggpol Göteborg / Angered
Ägare D. M

🚩VARNING VARNING VARNING🚩 LURENDREJARE SOM FÖRSÖKTE LURA OSS PÅ PENGAR. TVÅ DAGAR INNAN AVTALAT ARBETE SKULLE PÅBÖRJAS VILLE DE HA MER BETALT, HA BETALT INNAN ARBETET PÅBÖRJADES OCH DE VILLE INTE GENOMFÖRA AVTALAT JOBB. AKTA ER FÖR DENNA SKOJARE!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.