G
Ok AlfM.det om något är kris ;)

Tyyyst,,, just när det började hetta till i denna tråd och bli intressant så måste diskussionen tyvärr sluta.

AlfM skrev:
[quote author=GR B link=1133980740/0#22 date=1134332564]Tänk dig själv.Mitt i vintern,frugan skall till BB.En massa snö.4 hjulsdriften fungerar ej.Fastnar i en snödriva.Frugan får föda hemma.Komplikationer tillstöter.Börjar att bli tufft.Som tur är har barnmorskan en riktig Jeep med riktig 4 hjulsdrift,och kan komma till undsättning.
Vad har jag lärt mig.
Jo köp alldrig en Volvo 4 hjulsdriven.Kanske fanskapet går sönder när man som bäst behöver den.
Hej GR B!
Du tror att du skulle vara i kris med ett sådant scenario. Tänk då på mig.
Jag är steriliserad sedan 15 år tillbaka. Då snackar vi KRIS! ;D ;D
[/quote]

Du tror inte att det är detta som hänt då?? ;)

[/quote], men plasten smälter ibland efter många utlösningar. Och är det gamla anläggningar så brukar där finnas damm som brinner. [/qoute]

Myckling skrev:
Du tror inte att det är detta som hänt då?? ;)
[/quote], men plasten smälter ibland efter många utlösningar. Och är det gamla anläggningar så brukar där finnas damm som brinner. [/qoute]

Hej Myckling!
He! He!

Om detta stämmer, så är det tur att man inte har en 4-hjuls driven Volvo!

poiu skrev:
Om normal livläng på kompressorn/maskinen i helhet är 20 år och den nu går sönder efter 11 så hjälper det ju inte med 10 års garanti.
Hej Poiu!
Om kompressorn går sönder efter 11 år så får väl Fjuppe köpa nytt om han inte vill frysa eller värma huset med direktel!

Jag anser att livslängden på en L/V VP, som står utomhus, är 10 till 15 år.
Under den tiden har den väl förmodligen varit Fjuppe till stor glädje.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.