Hade slut på paraffinolja och hittade 5 liters dunkar till ett bra pris på Bolist. Beställde 2 st för 189kr styck plus frakt. När leveransen kommer så är det två 1 liters flaskor …
Kontaktar Bolist och får av kundansvarig svaret att det blivit fel i systemet. De för inte 5 liters dunkar och kommer inte att skicka mig det jag beställt. Trots att det finns ett avtal där jag betalat fakturan. Surt men det är väl bara att konstatera att Bolist inte klarar av att hålla ingångna avtal.

• Arg
stigen och 1 till
  • Laddar…
Tack för varningen.

Säg gärna till om du hittar något bra ställe att köpa paraffinolja på däremot. Billigaste jag hittar är Biltema, där det vara finns .5 liters flaskor...

V vanpire skrev:
Hade slut på paraffinolja och hittade 5 liters dunkar till ett bra pris på Bolist. Beställde 2 st för 189kr styck plus frakt. När leveransen kommer så är det två 1 liters flaskor …
Kontaktar Bolist och får av kundansvarig svaret att det blivit fel i systemet. De för inte 5 liters dunkar och kommer inte att skicka mig det jag beställt. Trots att det finns ett avtal där jag betalat fakturan. Surt men det är väl bara att konstatera att Bolist inte klarar av att hålla ingångna avtal.
Om det på fakturan, ordererkännandet eller liknande står att du köpt två 5l dunkar,dvs totalt 10l, och du fått två liter är det väl bara att reklamera det hela? Antingen återbetalning på 80% av varornas pris eller kompletterande leverans upp till beställd mängd...

• Gilla
MaKrBr och 3 till
  • Laddar…
Tittar man nu så kostar ju dessutom en liter 139 kr.

• Gilla
vanpire
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.