Vår maskin är 3 år snart. Det har blivit fel på slangen som för vatten till maskinen. Den byttes idag men det kommer inget vatten till maskinen. fel igen... Vad ska vi göra?
 
TVärdöd då
 
P
kranen stängd?
veck på slangen?
elkontakten till slangen ej monterad
felkoder?
pumpar den ur?
går cirkulationspumpen?
 
  • Gilla
RmK_71
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.