Medlem
· västra götaland
· 116 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bygger verkstad i en ladugård och isolerar väggarna invändigt, i anslutning till verkstaden så ligger det ett hobbyrum som ochså är isolerat, i verkstaden ska jag nog ha ca 10 grader året om, och i hobby rummet skall jag kanske ha varmt nån enda gång på vintern(byggfläkt). Ska jag sätta plast på väggen som är mellan verkstaden och hobbyrummet eller ska jag inte gör det??
Medlem
· västra götaland
· 116 inlägg
Det röda är isolering och där cirkeln är undrar jag om ja ska plasta,
Klicka här för att svara