Pelle Jo #1 Medlem · 27 inlägg 7 feb 2021 12:46 Pelle Jo Medlem 27 inlägg 7 feb 2021 12:46 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej! Frågan finns säkert på detta forum någonstans. Men min fråga är om det ska kopplas enligt bild eller ska jag koppla en nolla och en ledare där nere istället eller spelar det ingen roll?
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej! Frågan finns säkert på detta forum någonstans. Men min fråga är om det ska kopplas enligt bild eller ska jag koppla en nolla och en ledare där nere istället eller spelar det ingen roll?
JanneJanne123 #2 Husägare · Stockholm · 2 911 inlägg 7 feb 2021 13:14 JanneJanne123 Husägare Stockholm 2 911 inlägg 7 feb 2021 13:14 #2 Det spelar ingen roll, men det normal är att man kopplar in allt på samma sida. Du ser dock ut att ha glömt ansluta jorden.
Det spelar ingen roll, men det normal är att man kopplar in allt på samma sida. Du ser dock ut att ha glömt ansluta jorden.
Pelle Jo #3 Medlem · 27 inlägg 7 feb 2021 13:26 Pelle Jo Medlem 27 inlägg 7 feb 2021 13:26 #3 JanneJanne123 skrev: Det spelar ingen roll, men det normal är att man kopplar in allt på samma sida. Du ser dock ut att ha glömt ansluta jorden. Tack för svar! Det stämmer att den inte var ansluten på bilden
JanneJanne123 skrev: Det spelar ingen roll, men det normal är att man kopplar in allt på samma sida. Du ser dock ut att ha glömt ansluta jorden. Tack för svar! Det stämmer att den inte var ansluten på bilden