Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Nissens
J Jeppson skrev:
Ta cykeln och hämta maten själv, mellan raderna är du en liten MP anhängare ändå…
Han har ju otur med cykeln vet du ju. Polisen stoppar den heeela tiden. :)

Nissens Nissens skrev:
Lustigt att det då var Reinfeldt som sade att han sett skogen som kunde befolkas och att han bad svenska folket öppna sina hjärtan.

Tramsigt att skylla det på Centern. Din syltrygg.
Alliansen hade en mycket mer enad front. Det var centern som ville ha fri invandring och man skulle sätta dem i skogen och undanta dem välfärden.

Jag är som sagt för att man temporärt "öppnar sina hjärtan" vid flyktingkriser som den 2015 när S satt vid rodret.

Men jag är emot vi ska ta flera gånger fler än våra EU grannar. Samt att vi ger några 100k analfabeter svenskt medborgarskap

• Gilla
Blodsoppen och 1 till
  • Laddar…
Nissens
F fribygg skrev:
OT: Du behöver inte gå till personangrepp, det räcker att konstatera att en skribent har fel...
Det var absolut inte menat som något personangrepp. I klarext betyder det typ ryggradslös…

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
Nissens
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Alliansen hade en mycket mer enad front. Det var centern som ville ha fri invandring och man skulle sätta dem i skogen och undanta dem välfärden.

Jag är som sagt för att man temporärt "öppnar sina hjärtan" vid flyktingkriser som den 2015 när S satt vid rodret.

Men jag är emot vi ska ta flera gånger fler än våra EU grannar. Samt att vi ger några 100k analfabeter svenskt medborgarskap
Nu var det ju Reinfeldts talskrivare som skrev det talet och ingen annan. Hon gav precis ut en bok också.
Ok, vi som var med då vet att det var Reinfeldt som pratade om hjärtan och skogen, inte var det Centern som lyfte fram det…

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Nu var det ju Reinfeldts talskrivare som skrev det talet och ingen annan. Hon gav precis ut en bok också.
Ok, vi som var med då vet att det var Reinfeldt som pratade om hjärtan och skogen, inte var det Centern som lyfte fram det…
Han var ledare under alliansen vet du. Som sade jag tyckte inte flykting och integrationspoltiken var någon höjdare. Men det tyckte jag inte om något av riksdagspartierna.

Alliansen tog hos genom en finanskris bäst av alla länder i EU. Anders Borg var en av få politiker som faktiskt har haft ett relevant jobb innan politiken. Det är ovanligt utanför Medborlig samling och varför jag gärna röstar på dem när de börjar närma sig riksdagsspärren.

Nu ska jag på brunch så ni proletärer får klara er ett tag utan mig.

• Haha
Maxwells demon
  • Laddar…
F
Han är säkert en av de där spendex raketerna som inte saktar ner för barn för att han har "rätt" köra snabbt på cykelbanan. Min son blev påkörd av din sambo eller en av hans gelikar för några veckor sedan i korsningen norra stationsgatan / Sveavägen i full karriär i en korsning. Helt utan att ta hänsyn till säker hastighet. Inte ens en ursäkt kunde han kläcka ur sig.

En sträcka på norrastationsgatan i västerlig riktning ligger ute i gatan mellan två körfält och är osäker för små barn så jag cyklar med dem på trottoaren, det hände är paragrafryttarkärringar som dig själv säger åt oss att cykla på gatan.

Jag kör mot rött, men jag gör det bara när det är helt fritt. Och visar hänsyn för alla i trafiken.

Det sjukaste i din berättelse är ändå att du har sambo :crysmile:
Du kör mot rött när det passar dig alltså. Med det föredömet och den inställningen i bagaget är kanske inte så konstigt att dina barn kan råka illa ut i trafiken.

• Gilla
BirgitS och 3 till
  • Laddar…
Nu ska jag på brunch så ni proletärer får klara er ett tag utan mig.
Vadfalls, både tiden för frukost och lunch är ju passerad :surprised:. Nä dags för en fika snarare. ;)

Det är bara bakfulla proletärer och miljöpartister med sina tre fyra barn (eller vad som ryms i en lådcykel) på de där bufféerna. Kanske någon vilsen turist också. Alla bra kockar är lediga på helgerna dagtid, ingen klass alls på vad som serveras.

Nej samhällseliten har redan ätit både frukost och lunch, sprungit ett långpass och byggt lite på sitt hus. :cool:

• Gilla
  • Haha
fribygg och 3 till
  • Laddar…
F
Han är säkert en av de där spendex raketerna som inte saktar ner för barn för att han har "rätt" köra snabbt på cykelbanan. Min son blev påkörd av din sambo eller en av hans gelikar för några veckor sedan i korsningen norra stationsgatan / Sveavägen i full karriär i en korsning. Helt utan att ta hänsyn till säker hastighet. Inte ens en ursäkt kunde han kläcka ur sig.

En sträcka på norrastationsgatan i västerlig riktning ligger ute i gatan mellan två körfält och är osäker för små barn så jag cyklar med dem på trottoaren, det hände är paragrafryttarkärringar som dig själv säger åt oss att cykla på gatan.

Jag kör mot rött, men jag gör det bara när det är helt fritt. Och visar hänsyn för alla i trafiken.

Det sjukaste i din berättelse är ändå att du har sambo :crysmile:
Det allra sjukaste är att du i din enfald är övertygad om att du "visar hänsyn mot alla genom att cykla mot rött", samt lär dina barn att cykla på trottoaren vilket också är förbjudet. Vilken bedrövlig förebild för sina barn.
Borde kanske vara anledning till en orosanmälan till soc. ? :thinking:

Redigerat:
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
F frasen_36 skrev:
Det allra sjukaste är att du i din enfald är övertygad om att du "visar hänsyn mot alla genom att cykla mot rött", samt lär dina barn att cykla på trottoaren vilket också är förbjudet. Vilken bedrövlig förebild för sina barn.
Borde kanske vara anledning till en orosanmälan till soc. ? :thinking:
Om du tycker det är skäl till orosanmälan att man väljer cykla på trottoaren för att cykelbanan är osäkert anlagd så får du nog orosanmälan unegför samtliga föräldrar i Stockholm innerstad.

Angivarkultur, det doftar mysvänster

• Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
F
Om du tycker det är skäl till orosanmälan att man väljer cykla på trottoaren för att cykelbanan är osäkert anlagd så får du nog orosanmälan unegför samtliga föräldrar i Stockholm innerstad.

Angivarkultur, det doftar mysvänster
Du verkar inte ha ringaste begrepp höger eller vänster som du slänger omkrig dig helt på måfå. Väx upp för f.n

• Gilla
erik_83
  • Laddar…
P Pin skrev:
Vadfalls, både tiden för frukost och lunch är ju passerad :surprised:. Nä dags för en fika snarare. ;)

Det är bara bakfulla proletärer och miljöpartister med sina tre fyra barn (eller vad som ryms i en lådcykel) på de där bufféerna. Kanske någon vilsen turist också. Alla bra kockar är lediga på helgerna dagtid, ingen klass alls på vad som serveras.

Nej samhällseliten har redan ätit både frukost och lunch, sprungit ett långpass och byggt lite på sitt hus. :cool:
Du har ingen koll på Stockholms utbud av mat dagtid hör jag. Hör är ett axplock av mina senaste brunchar (som jag har bild på dvs)

Öppnad burk av kaviar med en sked bredvid på en isbädd, ledsagad av tunna kexskivor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Färgglada brunchrätter på ett bord, inklusive en burk öl och ett glas juice.
Skapa konto

Ostdränkt bröd och glas rödvin på uteservering i Stockholm, soligt dagtid.
Skapa konto

En brunchtallrik med rårakor, rödlök, och en klick crème fraîche, serverad med en skiva citron och en korvformad matbit på ett dekorerat fat, med ett glas vitt vin.
Skapa konto

Typ så.

• Gilla
Geografica och 2 till
  • Laddar…
F
Du har ingen koll på Stockholms utbud av mat dagtid hör jag. Hör är ett axplock av mina senaste brunchar (som jag har bild på dvs)

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

Typ så.
Tror du på fullt allvar att dina bilder på skräpmat imponerar...:crysmile:

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

Typ så.
Viss koll har jag då jag äter ute nästan varje dag. Dagtid.

Annie var farlig för Sverige, förstå om importen av folk fortgått upp till 40.000.000 personer. Svenska hade inte varit vad folk pratade då

• Haha
  • Gilla
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.