Jag ska installera vattentoalett i mitt fritidshus. Norrtälje kommun kräver ett snålspolande system och rekomenderar Norrtäljepaketet. Det består av en vakumenhet och en VC-stol som bara kräver 0,6L vatten vid varje spolning. Har man dessutom en urinseparerande toalett så använder man bara 0,1L vatten vid liten spolning. Man räknar med att en tank på 3000L ska räcka till 3000 spolningar.
Min fråga är nu hur driftsäker en sådan anläggning är och hur mycket underhåll den kräver.