Ska göra om inne i pumprummet där hydroforen och vattenfiltret finns. Rummet är i ett uthus och 2 väggar är ytterväggar dvs insidan av ytterpanelen och två väggar är in i uthuset. Kommer isolera med linisolering men det behöver ju vara nån form av spärr, antingen in i rummet eller mot ytterpanelen. Har svag värme igång under den kallare delen av året, om det kan bli kallt i Kalmar.
Vill gärna ha förslag på hur jag gör det på bästa sätt, utifrån och in.