Ska göra om inne i pumprummet där hydroforen och vattenfiltret finns. Rummet är i ett uthus och 2 väggar är ytterväggar dvs insidan av ytterpanelen och två väggar är in i uthuset. Kommer isolera med linisolering men det behöver ju vara nån form av spärr, antingen in i rummet eller mot ytterpanelen. Har svag värme igång under den kallare delen av året, om det kan bli kallt i Kalmar.
Vill gärna ha förslag på hur jag gör det på bästa sätt, utifrån och in.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.