Såg idag att det finns gipsskivor som är försänkt på alla 4 sidor. Dangips Plan & Gyproc Planum. Är det någon som använt det och vad kostar det?

Jag frågade på Krauta och fick ett pris på 178:-/skiva (Vid ca 20 st) mao ca 100% dyrare än standardskivan. Är det rimligt. Nog för att det förenklar spcklingen men 100% kan jag spackla en del för.
Morgan
 
Även om det är dyrare så blir resultatet med stor sannolikhet bättre.:D Framför allt om du har ett rum med stora fönster och mycket släpljus...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.