galento
Fann några bägare som man åt glass i på senare delen
av 60-talet. I botten låg en kula som jag tror var tuggummi
om jag inte minns fel.

Är det nån som kommer ihåg vad glassen hette ?

Två tomma, genomskinliga plastbägare från 60-talet som användes för glass med tuggummi i botten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Är inte det där fårkondomer?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.