Det har inte växt, det är byggt ... av getingar. Ett getingbo med andra ord.
Är det från i år och fortfarande bebott så vänta till hösten/vintern när de dör och ta bort det då så slipper du bli stucken under processen.
EDIT: Blev visst tvåa på den.
Är det från i år och fortfarande bebott så vänta till hösten/vintern när de dör och ta bort det då så slipper du bli stucken under processen.
EDIT: Blev visst tvåa på den.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Klicka här för att svara


