Vad är felet här? Får ingen ström i uttag? Säkring hel, ström fram men inget liv i uttaget
 
  • Eluttag utan frontplatta med osäkra kablar och öppen kabeldosa vid en vit vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Högst TROLIGEN för att den blå är felkopplad.
Bryn brukar vara L, blå N o gröngul jord.
 
Den blå sitter i en X = blind plint!
 
X-plintar är blindplintar för överkoppling. Du ska koppla dina kablar till L och N (och jord).
 
Japp såg de tack för svar haha
 
  • Gilla
Leif i Skåne
  • Laddar…
BirgitS
Dessutom ska inte kopparn synas så som den gör vid anslutningen av den blå ledaren.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Dessutom ska inte kopparn synas så som den gör vid anslutningen av den blå ledaren.
Nej fixade till de
 
  • Gilla
k999m
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.