BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 140 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 140 inlägg
Välkommen till forumet!
Menar du att du vill ha tips på en person som kan komma hem till dig och göra ett förslag på hur det ska se ut?
Det brukar kallas för en trädgårdsdesigner eller en landskapsarkitekt. Om du vill ha tips på sådana företag bör du berätta var i landet du bor.
Eller vill du ha tips från forumets medlemmar?
Menar du att du vill ha tips på en person som kan komma hem till dig och göra ett förslag på hur det ska se ut?
Det brukar kallas för en trädgårdsdesigner eller en landskapsarkitekt. Om du vill ha tips på sådana företag bör du berätta var i landet du bor.
Eller vill du ha tips från forumets medlemmar?
Hej Tack för snabb svar. Precis som du sa, jag vill ha tips på sådana företag eller consultant. Jag har bostadsrätt i StockholmBirgitS skrev:
Välkommen till forumet!
Menar du att du vill ha tips på en person som kan komma hem till dig och göra ett förslag på hur det ska se ut?
Det brukar kallas för en trädgårdsdesigner eller en landskapsarkitekt. Om du vill ha tips på sådana företag bör du berätta var i landet du bor.
Eller vill du ha tips från forumets medlemmar?
Redigerat:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 140 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 140 inlägg
Om du fortfarande kan redigera ditt inlägg (går att göra i en timme genom att klicka på de tre punkterna följt av Redigera) föreslår jag att du tar bort dina kontaktvägar så att du inte får spam eller andra konstiga meddelanden. I forumet är det ju bättre att antingen skriva ett inlägg eller skicka ett privat meddelande.
Forumet anlitar ibland en trädgårdsdesigner för expertråd och hon bor i Stockholmsområdet, om jag kommer ihåg rätt. Du hittar en länk till hennes företag här: https://www.byggahus.se/tomt/alla_fragor
Forumet anlitar ibland en trädgårdsdesigner för expertråd och hon bor i Stockholmsområdet, om jag kommer ihåg rätt. Du hittar en länk till hennes företag här: https://www.byggahus.se/tomt/alla_fragor
Tack så mycketBirgitS skrev:
Om du fortfarande kan redigera ditt inlägg (går att göra i en timme genom att klicka på de tre punkterna följt av Redigera) föreslår jag att du tar bort dina kontaktvägar så att du inte får spam eller andra konstiga meddelanden. I forumet är det ju bättre att antingen skriva ett inlägg eller skicka ett privat meddelande.
Forumet anlitar ibland en trädgårdsdesigner för expertråd och hon bor i Stockholmsområdet, om jag kommer ihåg rätt. Du hittar en länk till hennes företag här: [länk]
Klicka här för att svara

