834 läst ·
3 svar
834 läst
3 svar
Uppkoppling utan dator
Skulle behöva uppkoppling i en arrendelagård. Tänkte sätta upp några wifi kameror.
Hur löser jag detta?
En dongel och denna http://www.netonnet.se/art/dator/natverk/3g_4g_router/netgear-mbrn3000/136456.5259/
Vad finns för bra alternativ till bredband?
Nåt som kostar 20kr/dag bara när man använder det?
Hur löser jag detta?
En dongel och denna http://www.netonnet.se/art/dator/natverk/3g_4g_router/netgear-mbrn3000/136456.5259/
Vad finns för bra alternativ till bredband?
Nåt som kostar 20kr/dag bara när man använder det?
Redigerat:
Enklast är väl en mobiltelefon med kamera. Med en android är det ju superenkelt.
Tror det blir enklast och billigast.
Annars borde den du länkar till funka bra, men finns billigare. TP-link eller någon du får med när du köper modemet.
Vill du att bilderna laddas upp på en sida eller vill du göra något aktivt för att se?
Beroende på vad du vill finns det olika lösningar med abonnemang som kostar olika.
Tror det blir enklast och billigast.
Annars borde den du länkar till funka bra, men finns billigare. TP-link eller någon du får med när du köper modemet.
Vill du att bilderna laddas upp på en sida eller vill du göra något aktivt för att se?
Beroende på vad du vill finns det olika lösningar med abonnemang som kostar olika.
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 313 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 313 inlägg
Kanske nåt sånt här skulle funka http://www.induohome.com/larm/mms-kameragsm-kamera.html
Klicka här för att svara
