Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej jag undrar om någon kunde hjälpa mig med uponor styrdon. Hittade inget i installationsboken om en skruv som sitter under styrdonet. Ska den sitta kvar eller är det bara att skruva på styrdonet på fördelarna
Mvh Andreas
Nu ser jag att du har den nya fördelaren i plast, mina är mässing... Du lär känna om den inte skall sitta där, det är ett rejält tryck oavsett så dom är kraftiga, går det att skruva i med handkraft skulle jag säga att det är ofarligt, men använd inte verktyg för att tvinga i den..
Klicka här för att svara
