V
OT
Gammal tråd men jag köpte en Stadler form Albert avfuktare till tvättstugan.
Den och och en annan var energisnålast enligt energimyndigheten.
Känns välbyggd och har en i mitt tycke trevlig design!
Väldigt nöjd med denna, enda nackdelen är priset och det var en ganska stor nackdel
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.