OT
Gammal tråd men jag köpte en Stadler form Albert avfuktare till tvättstugan.
Den och och en annan var energisnålast enligt energimyndigheten.
Känns välbyggd och har en i mitt tycke trevlig design!
Väldigt nöjd med denna, enda nackdelen är priset och det var en ganska stor nackdel