Är det någon som vet hur länge man kunnat tvillingkoppla V4-radiatorerna? Kan få ett par radiatorer av brorsan som ska byta till sektionsradiatorer. De är 20-30 år gamla men har liknande anslutningar som de nya (dock ej vändbara..)
Kommer de att fungera att använda som fördelar eller måste jag sätta dem sist på kedjan?
Kommer de att fungera att använda som fördelar eller måste jag sätta dem sist på kedjan?
De ser ut så här:
Det borde ju fungera! Bara 5 radiatorer kvar då
Dagens thermopanel finns inte i 800 längd.. frågan är om jag ska köpa vanliga compact till de nischer som är 100 breda eller om det blir för trångt med utanpåliggande koppel...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det borde ju fungera! Bara 5 radiatorer kvar då
Dagens thermopanel finns inte i 800 längd.. frågan är om jag ska köpa vanliga compact till de nischer som är 100 breda eller om det blir för trångt med utanpåliggande koppel...
Klicka här för att svara

