Sådärja.... så här blev det till slut.
Bara en smula lister samt spika upp lite kablar.
 
  • IMG_0801.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_0802.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_0803.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_0804.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nimajneb skrev:
Håller själv på med nästan exakt samma sak...har inte kommit så långt ännu. Funderar bara på träreglarna du satt upp.
Vår tvättstuga ligger till hälften under marknivån så jag valde stålreglar istället...
Som du ser på bilderna så rev jag ner reglarna och putsade och målade väggen istället...
Känns bättre...
 
Bra jobbat JPA666

Du ska vara mer än nöjd med din tvättstuga

Vi får tacka båda två för att tinatorn23 såg till att vi fick ur våra tummar ur...;)
och kunde få ut de sista bilderna från våra projekt
 
Elen, drog du allt utanpåliggande?
 
Robban66 skrev:
Elen, drog du allt utanpåliggande?
Ja,tyckte det blev för mycket jobb att dra in rör i väggarna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.