Hej
Jag ska byta ut en gammal toalettstol i en sommarstuga , problemet är att avloppsröret i golvet sitter c:a 2 cm ifrån väggen.

Jag vet att det finns excentriska WC stosar att montera , men passar dessa Gustavsbergs och IFÖ's totastolar?

Den excentriska stosen bygger ju trots allt lite på höjden?

Fråga nr 2 hur vinterställer ni som har sommarstugor era toalettstolar? Den toalettstol jag har idag kan man enkelt öppna locket på och hälla i tsprit i vattencisternen , men många nya toalettstolar har är ju inte designade med öppningsbart lock, räcker det att stänga av vattnet och spola ur så mycket vatten man kan och hälla tspri i själva wcstolen ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.