Hej allesammans! Nu är det dags att plasta å glesa taket på övervåningen. Jag har några ca två rullar T-Tät Premium 0,11mm tjocka liggandes men undrar om jag ska köra 0.20mm istället. Läst en hel del om att det är 0,2 som gäller men tänkte jag kollar med BH-gänget först. Spelar storleken verkligen stor roll som spärr eller är det som ”Fråga Olle” brukar säga... att den aaabsolut inte spelar någon roll!?
Stort tack på förhand.