Tehe, länken kom fram när jag citerade...
Verkar vara Blanco som gör den 8-)

Rogerio skrev:
Ett exempel på blandare med separat handdusch[bild] finns ju även blandare där själva pipen är en utdragbar handdusch, har ingen erfarenhet av dem men jag tycker inte de är så snygga.
Riktigt snygg kran, men 17.000:- totalt för handdusch och blandare är lite väl mycket för min budget (och vilja att betala). Skulle däremot gärna vilja ha en förslag på andra blandare med handdusch för en rimlig slant. Gärna i ganska rak och strikt design. Hittade den här http://www.smarthem.se/product_info.php?cPath=241_243&products_id=612 för 1524:- men jag vet inte om jag tyckte den var så där jättesnygg? Några förslag?

Linska skrev:
Finns en hel uppsjö om du googlar runt lite
Här kommer några sidor
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
Tack för länkarna, Linska! Det kanske är jag som är blind men jag kan inte se någon som har separat handdusch? Jag är alltså ute efter en blandare som har en matchande dusch som man monterar vid sidan om (som Blanco-blandaren)...

n0ir skrev:
[quote author=Linska link=1137331386/0#20 date=1139443827]Finns en hel uppsjö om du googlar runt lite
Här kommer några sidor
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
Tack för länkarna, Linska! Det kanske är jag som är blind men jag kan inte se någon som har separat handdusch? Jag är alltså ute efter en blandare som har en matchande dusch som man monterar vid sidan om (som Blanco-blandaren)...[/quote]

Jaha, jag trodde att du menade blandare med utdragbar kran/dusch!

sigpl skrev:
Har precis renoverat köket och kan delge en del tips.
- För det första - köket är en arbetsplats - klinkers på golvet,
rostfri bänkskiva
- Utnyttja hörnorna
- Stort skafferi !
- Vi har två ugnar
- Mycket belysning
- En lång arbetsyta.
- En hel del vägguttag,
-svart klinker
-vitt matt kakel
- En golvbrunn
- Gasspis
Snälla sigpl bifoga bilder på erat kök ! Allt låter som om det är det kök som jag har i huvudet 8-)

S
arwen skrev:
En annan fråga: var har ni era bakplåtar? - nuförtiden har man ju lixom inte sådanan där sidoskåp till spisen som man hade förr.
Hej!
Vi har tänkt att ha plåtar i en sockelåda (har beställt ett HTH-kök), eftersom vi kommer köpa en spis med dubbla ugnar så har vi ingen plats till plåtar under.

// Hälsningar Sandra

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.