Är det fortfarande Kuben.se som gäller vid köp av nytt lock till sitt spabad? Eller finns det billigare alternativ som också är bra?
Finns lock för runt 5000 kr på några ställen, jag har mailat en del av dom med lite frågor om deras lock, men ingen av de har svarat så där blir det inget köp (hur blir det vid en reklamation om de inte ens svara på produktfrågor?).
Vad säger era erfarenheter? Jag har inte hittat några färska trådar om detta. Har ett standardspa på 2 x 2 meter.
Tips på lock?
Finns lock för runt 5000 kr på några ställen, jag har mailat en del av dom med lite frågor om deras lock, men ingen av de har svarat så där blir det inget köp (hur blir det vid en reklamation om de inte ens svara på produktfrågor?).
Vad säger era erfarenheter? Jag har inte hittat några färska trådar om detta. Har ett standardspa på 2 x 2 meter.
Tips på lock?
@Vispen74 skulle vara kanon om du nämnde några ord om hur ditt spalock från kuben har varit.Vispen74 skrev:
Jag är precis igång att köpa ett nytt lock till mitt spa.
Tack!
Vi flyttade efter ett par år, så vet inget om hur det klarade sig i långa loppet tyvärr.JuneRules skrev:
Jag kommer dock köpa ett spalock till nya adressen om något år, då blir det samma. Var väldigt nöjd senast.
Klicka här för att svara