T
torbeno skrev:
Jag har spanat in Canons nya megatank-serie. Finns knappt i Sverige än men verkar lovande map priset blir lågt då man fyller på separata tankar med bläck istället för patroner

[länk]

Fått bra kritik i USA

Tänker köpa den inom kort
Även Epson har en serie med skrivare där man fyller på en separat tank. Den har fått bra kritik här i Sverige. Det enda som inte har fått mig att köpa någon än är priset. Runt 2 500 - 3 500 för basic modellerna. Epson kallar de för ET - Eco Tank

Testad med gott betyg här bland annat http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.676615/epson-ecotank
 
TeeMan skrev:
Även Epson har en serie med skrivare där man fyller på en separat tank. Den har fått bra kritik här i Sverige. Det enda som inte har fått mig att köpa någon än är priset. Runt 2 500 - 3 500 för basic modellerna. Epson kallar de för ET - Eco Tank

Testad med gott betyg här bland annat [länk]
Ja, jag var inne på den med men Canons variant kan skriva ut ändå ut i kanten på arket och det är en funktion jag gillar.
 
Alfredo skrev:
Kan bara hålla med. Skulle aldrig köpa en bläckspruta. Bara det faktum att en uppsättning patroner kan kosta mer än skrivaren antyder att något är fel.
Well, det finns ju även laserskrivare som har detta fenomen.
Den modell från Canon som jag länkade till tidigare har ju separata tankar som man fyller på till en låg kostnad.
Flaskan för svart färg är på 1,35 dl och kostar typ 150 kr
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.