2 037 läst ·
17 svar
2k läst
17 svar
Tips på multiskrivare?
Även Epson har en serie med skrivare där man fyller på en separat tank. Den har fått bra kritik här i Sverige. Det enda som inte har fått mig att köpa någon än är priset. Runt 2 500 - 3 500 för basic modellerna. Epson kallar de för ET - Eco Tanktorbeno skrev:
Testad med gott betyg här bland annat http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.676615/epson-ecotank
Ja, jag var inne på den med men Canons variant kan skriva ut ändå ut i kanten på arket och det är en funktion jag gillar.TeeMan skrev:
Well, det finns ju även laserskrivare som har detta fenomen.Alfredo skrev:
Den modell från Canon som jag länkade till tidigare har ju separata tankar som man fyller på till en låg kostnad.
Flaskan för svart färg är på 1,35 dl och kostar typ 150 kr
Klicka här för att svara