Vad kan vi sätta för snyggt låsanordning på vår grind?
Problemet är att vår treåring smiter ut på gatan annars. Det är en huvudled och folk kör som idioter.
Ska ej vara nyckel.
Problemet är att vår treåring smiter ut på gatan annars. Det är en huvudled och folk kör som idioter.
Ska ej vara nyckel.
Har inget tips på någon produkt. men kolla runt på hur förskolor i krokarna gjort, de borde ju ha samma problem.
Den stora glipan mellan era grindar gör det svårt att hitta någon färdig produkt som bara är att installera. Men kolla t ex grindlåset i nedan länk, någon sådan lösning bör fungera. Kanske kan tillverkaren modifiera det vid tillverkning för att passa en rund profil i stället. Annars kanske du kan visa bilden för en lokal smed och be denne tillverka något enligt samma princip.
Är du lite händig och kreativ kan du säkert snickra ihop något liknande i trä med lite beslag m m.

http://borasentreprenad.se/menu.html
Är du lite händig och kreativ kan du säkert snickra ihop något liknande i trä med lite beslag m m.

http://borasentreprenad.se/menu.html
Klicka här för att svara

