Byggahus.se
Letar efter en firma i Stockholmsområdet som kan tillverka en måttbeställd spegel om ca 170x150cm. Det som komplicerar det hela en smula är att spegeln i fråga ska ha 2 hål om 30mm och två om 75mm i sig.

Någon som kan tipsa om firmor som har vettiga priser för material, håltagning och leverans/montering?
 
Svårt att säga en som genomgående har bra priser. Du lär ha en 6mm spegel, med hål och allt bör det landa på ca 2600-3500:- för spegel. Ring/maila runt och fråga bara:)

Med vänlig hälsning, fremax
 
Tack för svar. Det är dock ringa runt lite planlöst jag skulle vilja undvika :).

Lokala firman vill ha 3600 för glaset (vilket nog är ett mycket rimligt pris). Utöver det vill dom ha 400kr per hål (!), 800kr för att leverera den (jag bor inte ens en kilometer bort!) samt ca 2000kr ytterligare för att sätta upp den på väggen, och skulle dom montera den så ville dom komma och ta måtten innan då den går från vägg till vägg, vilket dom ville ha ytterligare 800kr för.

Känns som att det borde gå att skava av någon tusenlapp eller två på totalpriset, tycker jag...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.