Byggahus.se
Handöverfräs
 
  • Triton TRA001 handöverfräs 2400W med justerbart handtag och transparent bas, visas från flera vinklar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
På Bauhaus i Malmö så såldes färgborttagningsapparat som tar bort färg med hjälp av värme nersatt från 5500kr till cirka 1500kr. Glömde tyvärr ta bild men stog en fyra/fem stycken där.

Någon annan kanske kan lista ut vilken apparat jag menar :)

Edit: bifogade bild från Jula på en liknande.
 
  • Färgborttagningsapparat med värme funktion och tre verktyg för att skrapa bort färg, på vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Winter is coming

Fiskars SnowExpert för blott 187.25 kr är väldigt billigt. Nästan så man misstänker samma tabbe de gjorde med sin Kärcher grovdammsugare häromåret, som halva Byggahus beställde. Kudos till Granngården för att de valde att leverera den gången trots trolig förlustaffär.

https://www.granngarden.se/snoslade-fiskars-snowexpert/p/1220535
 
  • Gilla
MasMats och 17 till
  • Laddar…
  • Gilla
lingonlingon
  • Laddar…
T
  • Gilla
mankot och 3 till
  • Laddar…
Endast tips i denna tråd//Mod
 
  • Gilla
TCG och 3 till
  • Laddar…
Endast tips i tipstråden. Övrigt frågor i diskussionstråden: https://www.byggahus.se/forum/threads/tips-om-verktyg-till-bra-pris-diskussionstraden.387706/ Där är du välkommen att diskutera tipsen från denna tråd.

Av de senaste 100 inläggen är ca 80 raderade pga att de ej är tips.

Inlägg i detta ämne som ej är tips kommer att resultera i varningar. Är du tveksam om ditt inlägg är ett tips? Skicka mig ett PM innan du postar i tråden.

//Mod
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
  • Ledsen
  • Haha
Giraffens och 37 till
  • Laddar…
Så vi kör två trådar igen? Går det att citera ett inlägg från den andra tråden? @Daniel_N

Gällande snösläden från granngården så beställde jag flera saker samtidigt. Det hela kom i olika försändelser, idag kom det ena, imorgon kommer snösläden. Tråkigt nog så skickas den med DHL och inte till den närmaste ombudet. Hade jag vetat det hade jag beställt till närmaste Granngården.
 
N NoOne2k skrev:
Så vi kör två trådar igen? Går det att citera ett inlägg från den andra tråden? @Daniel_N

Gällande snösläden från granngården så beställde jag flera saker samtidigt. Det hela kom i olika försändelser, idag kom det ena, imorgon kommer snösläden. Tråkigt nog så skickas den med DHL och inte till den närmaste ombudet. Hade jag vetat det hade jag beställt till närmaste Granngården.
Beställde min snösläde till närmaste Granngården, har inte hört något mer än orderbekräftelsen. Hoppas på att den kommer fram dit till 1/9 då jag skall dit den dagen.
 
F fremar skrev:
Beställde min snösläde till närmaste Granngården, har inte hört något mer än orderbekräftelsen. Hoppas på att den kommer fram dit till 1/9 då jag skall dit den dagen.
samma här, beställde till närmsta granngården, inte hört någonting än!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.