Så som jag känner byggbranschen får man sällan tillbaka hela beloppet när det avgår saker i projekten.
Och det som köps till under byggtiden kostar 20% mer då än om det är med i kontraktet från början.
Plus att entreprenören kan bli irriterad om han tycker att Beställaren har svårt att bestämma sig.
Och det som köps till under byggtiden kostar 20% mer då än om det är med i kontraktet från början.
Plus att entreprenören kan bli irriterad om han tycker att Beställaren har svårt att bestämma sig.
Därför man gör allt själv efter stomresning den enda som kan svära är fruganÅsa Lund skrev:
Så som jag känner byggbranschen får man sällan tillbaka hela beloppet när det avgår saker i projekten.
Och det som köps till under byggtiden kostar 20% mer då än om det är med i kontraktet från början.
Plus att entreprenören kan bli irriterad om han tycker att Beställaren har svårt att bestämma sig.
Klicka här för att svara