Byggahus.se

Telias kunder får tillbaka kanalerna

1. Redaktionen
    På konsumentens sida Nivå 9
    De nedsläckta kanalerna är tillbaka igen efter att Telia och SBS kommit överens om en lösning.

Du kan läsa artikeln här: Telias kunder får tillbaka kanalerna

• Svara
  2. Cujo
    Medlem Nivå 6
    Bra, då slipper jag byta leverantör.

• Svara
  3. Stefan N
    Verktygstokig · Nivå 20
    För sent, har sagt upp dom redan....

• Svara
  4. hsd
    Medlem · Nivå 12
    å jag som tyckte bättre om de nya kanalerna

• Svara
  5. A
    Medlem · Nivå 19
    Samma här, gillade de nya kanalerna. Men de kan ju låta dem också vara kvar;)

• Svara
  6. Fällebyggarn
    Medlem · Nivå 7
    Men dom har dock inte lyckats eller haft ambitionen att hålla lite kvalitet kvar i SVTr...

• Svara
  7. pegee
    Medlem · Nivå 9
    Det skulle vara intressant att få veta vem som fick Svarte Petter? Var det Telia eller SBS som fick ge med sig?

• Svara
  8. S
    Medlem · Nivå 10
    Flera vänner på facebook skrev i stil med "NU JÄVLAR FÅR DET VARA NOG! NU SÄGER JAG UPP TELIA", detta skrev dom alltså 1:a April.

Hur kan man vara så jävla dum att man säger upp sitt abonnemang för att leverantören vill håra NER priserna? Jag hade förstått det om det var så att Telia kämpade för att höja priserna, men så var ju inte fallet.

Jag stannade med Telia och övertalade några andra att vänta ut "stormen", jag sa att detta är löst på max en vecka, det tog 8 dagar.

• Svara
  9. Kloge
    Medlem Nivå 7
    Samma här. Sa till frun och andra att detta är löst om ca en vecka. Dessutom så får man tre gratis hyrfilmer som kompensation för detta trauma

• Svara
  10. hsd
    Medlem · Nivå 12
    Visst , å vi skulle få se ersättningskanalerna samtidigt--pyttsan de lyser med sin frånvaro, filmerna blir vi väl blåsta på åxså

• Svara
  11. S
    Medlem · Nivå 10
    Har redan hyrt en gratis film och har 2 kvar enligt butiken.

• Svara