1 026 läst ·
10 svar
1k läst
10 svar
Telias kunder får tillbaka kanalerna
På konsumentens sida
· 3 632 inlägg
De nedsläckta kanalerna är tillbaka igen efter att Telia och SBS kommit överens om en lösning.
Du kan läsa artikeln här: Telias kunder får tillbaka kanalerna
Du kan läsa artikeln här: Telias kunder får tillbaka kanalerna
Men dom har dock inte lyckats eller haft ambitionen att hålla lite kvalitet kvar i SVTr...
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 536 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 536 inlägg
Flera vänner på facebook skrev i stil med "NU JÄVLAR FÅR DET VARA NOG! NU SÄGER JAG UPP TELIA", detta skrev dom alltså 1:a April.
Hur kan man vara så jävla dum att man säger upp sitt abonnemang för att leverantören vill håra NER priserna? Jag hade förstått det om det var så att Telia kämpade för att höja priserna, men så var ju inte fallet.
Jag stannade med Telia och övertalade några andra att vänta ut "stormen", jag sa att detta är löst på max en vecka, det tog 8 dagar.
Hur kan man vara så jävla dum att man säger upp sitt abonnemang för att leverantören vill håra NER priserna? Jag hade förstått det om det var så att Telia kämpade för att höja priserna, men så var ju inte fallet.
Jag stannade med Telia och övertalade några andra att vänta ut "stormen", jag sa att detta är löst på max en vecka, det tog 8 dagar.
Klicka här för att svara