De nedsläckta kanalerna är tillbaka igen efter att Telia och SBS kommit överens om en lösning.

Du kan läsa artikeln här: Telias kunder får tillbaka kanalerna

Bra, då slipper jag byta leverantör.

För sent, har sagt upp dom redan....

hsd
å jag som tyckte bättre om de nya kanalerna

Samma här, gillade de nya kanalerna. Men de kan ju låta dem också vara kvar;)

Men dom har dock inte lyckats eller haft ambitionen att hålla lite kvalitet kvar i SVTr...

Det skulle vara intressant att få veta vem som fick Svarte Petter? Var det Telia eller SBS som fick ge med sig?

S
Flera vänner på facebook skrev i stil med "NU JÄVLAR FÅR DET VARA NOG! NU SÄGER JAG UPP TELIA", detta skrev dom alltså 1:a April.

Hur kan man vara så jävla dum att man säger upp sitt abonnemang för att leverantören vill håra NER priserna? Jag hade förstått det om det var så att Telia kämpade för att höja priserna, men så var ju inte fallet.

Jag stannade med Telia och övertalade några andra att vänta ut "stormen", jag sa att detta är löst på max en vecka, det tog 8 dagar.

Samma här. Sa till frun och andra att detta är löst om ca en vecka. Dessutom så får man tre gratis hyrfilmer som kompensation för detta trauma

hsd
Visst , å vi skulle få se ersättningskanalerna samtidigt--pyttsan de lyser med sin frånvaro, filmerna blir vi väl blåsta på åxså

S
Har redan hyrt en gratis film och har 2 kvar enligt butiken.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.