En granne ska renovera sitt hus och undertiden ska han bo i min gäststuga. Han vill naturligtvis ha telefonen med sig. 100 m telekabel finns redan nedgrävd mellan husen pga att vi haft lokaltelefon tidigare som nu inte används.

Nu är det väl bara att koppla in bägge tamparna vid jacket i hans hus.

Men hur gör jag vid min gäststuga 100 m bort. Ska man terminera?
 
Den inkopplade telefonen är termineringen...
 
Tack för svaret.

Då var det ju inte så svårt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.