I vårat badrum ser det ut som på de bifogade bilderna inga tätningar mellan våtrumstapet och fönsterfoder/genomföringar i väggen.
Skall det vara så här? Det känns som att fukt kan vandra in väldigt lätt.
Det är ett badrum med dusch och bilderna är tagna på ställen ca 1,5-2 meter från duschen.