N Naimiez #1 Medlem · 21 inlägg 22 jun 2021 10:27 Naimiez Medlem 21 inlägg 22 jun 2021 10:27 #1 Hej. Har ett mexitegelhus men vill kap av ”taggarna” på gaveln i samma höjd som inte plankan. Är det ok tror ni? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej. Har ett mexitegelhus men vill kap av ”taggarna” på gaveln i samma höjd som inte plankan. Är det ok tror ni?
nimhed #2 Medlem · Skåne · 3 671 inlägg 22 jun 2021 10:29 nimhed Medlem Skåne 3 671 inlägg 22 jun 2021 10:29 #2 Det tror jag inte är några problem. Slå en linje med färgsnöre 5mm under och såga av de snett uppåt med en multisåg. Glöm inte att dutta färg på den nya snittytan
Det tror jag inte är några problem. Slå en linje med färgsnöre 5mm under och såga av de snett uppåt med en multisåg. Glöm inte att dutta färg på den nya snittytan
F fribygg #3 Medlem · Östergötland · 23 272 inlägg 22 jun 2021 11:37 fribygg Medlem Östergötland 23 272 inlägg 22 jun 2021 11:37 #3 N Naimiez skrev: Hej. Har ett mexitegelhus men vill kap av ”taggarna” på gaveln i samma höjd som inte plankan. Är det ok tror ni? Det går att kapa med en cirkelsåg och en rak bräda eller en rätskiva för att få en snygg linje.
N Naimiez skrev: Hej. Har ett mexitegelhus men vill kap av ”taggarna” på gaveln i samma höjd som inte plankan. Är det ok tror ni? Det går att kapa med en cirkelsåg och en rak bräda eller en rätskiva för att få en snygg linje.