Hej. Har ett mexitegelhus men vill kap av ”taggarna” på gaveln i samma höjd som inte plankan. Är det ok tror ni?
 
  • Vitmålat mexitegelhus med karakteristiska spetsiga taggar längs takkanten på gaveln.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det tror jag inte är några problem. Slå en linje med färgsnöre 5mm under och såga av de snett uppåt med en multisåg. Glöm inte att dutta färg på den nya snittytan
 
N Naimiez skrev:
Hej. Har ett mexitegelhus men vill kap av ”taggarna” på gaveln i samma höjd som inte plankan. Är det ok tror ni?
Det går att kapa med en cirkelsåg och en rak bräda eller en rätskiva för att få en snygg linje.
 
  • Gilla
nimhed
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.