D Domberg skrev:
Din tråd ploppade upp när jag själv söker svar. Så får jag fråga hur det gick och hur du gick till väga? Har själv en vagn med dessa hjul. Tyvärr är de torra och spruckna och letar nya. Men inga av de moderna ser ju ut som dessa, att de har det lilla lagret under kanten. Kunde du spara den för de nya hjulen?
Jag köpte nu hjul på Specialbeslag https://www.specialbeslag.se/produkt/tevagnshjul-svart-formassingad-75-mm-4-pack/ När jag med våld fått bort de gamla hjulen var jag tvungen att borra upp ett litet större och djupare hål för den nya hylsan. Funkade bra.M Melindaasen skrev:Din tråd ploppade upp när jag själv söker svar. Så får jag fråga hur det gick och hur du gick till väga? Har själv en vagn med dessa hjul. Tyvärr är de torra och spruckna och letar nya. Men inga av de moderna ser ju ut som dessa, att de har det lilla lagret under kanten. Kunde du spara den för de nya hjulen?
Hej! Prova med att spruta in 5:56 rostlösning i sprinthålet! Vänta 5 min och värm sedan med hårfönen och rucka och vrid fram o tillbaka! Prova några gånger🥲 Den som ger sig förlorar slaget🤪D Domberg skrev:
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 3 124 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 3 124 inlägg
Klicka här för att svara