KnockOnWood skrev:
Jag erkänner!

Funderar faktiskt på att byta användarnamn till OT :rolleyes:
Det verkar vara ledigt.
Ja det är ju lämpligt, då får var man göra sin tolkning kring huruvida det betyder ontopic eller offtopic. Kan inte bli fel :rolleyes:

Ot:(ontopic) jag tycker att ni ska köra på, alltid kul att göra om litet hemma och om ni blir missnöjda är det inte ett stort projekt att göra om!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.