KnockOnWood skrev:
Jag erkänner!
Funderar faktiskt på att byta användarnamn till OT

Det verkar vara ledigt.
Ja det är ju lämpligt, då får var man göra sin tolkning kring huruvida det betyder ontopic eller offtopic. Kan inte bli fel
Ot

ontopic) jag tycker att ni ska köra på, alltid kul att göra om litet hemma och om ni blir missnöjda är det inte ett stort projekt att göra om!