Jag blev inspirerad av Hus&Hem där man i reportagebild målat väggen bakom TV svart, som blev kamoflerad!

Vad tror ni? Bifogar bild på vår TV vägg samt bilden ur tidningen. Ngn som gjort liknande? Ska vi? ImageUploadedByByggahus.se1413222687.503389.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har ni verkligen TV fortfarande?
Är inte det lite 90-tal :cool:
 
KnockOnWood skrev:
Har ni verkligen TV fortfarande?
Är inte det lite 90-tal :cool:
Vad?
 
S
KnockOnWood skrev:
Har ni verkligen TV fortfarande?
Är inte det lite 90-tal :cool:
va har du då?
 
SBH skrev:
va har du då?

Tittar ut genom fönstren. Har milsvid utsikt.
Ser hur gladorna flyger, och hur ormvråkarna cirklar i termiken och samlar sig för flytten söderut.
Lyssnar lite på radio, surfar en del.
Pratar med sambo och med grannar.

Saknar faktiskt inte matlagningsprogram eller intelligensbefriade hjärndöda amerikanska serier.
Allvarligt talat: Tänk efter lite vad ni spiller tiden på!
 
  • Gilla
Noseone
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Saknar faktiskt inte matlagningsprogram eller intelligensbefriade hjärndöda amerikanska serier.
Allvarligt talat: Tänk efter lite vad ni spiller tiden på!
Off-topic, men bara för att jag blir extremt provocerad av extroverta naturnjutare så får jag flika in att en TV är rätt oslagbart när man vill kolla på film eller spela elektroniska spel. Radio är väl 90-tal, minst! Skaffa en fiol istället.
 
  • Gilla
MichaelTh
  • Laddar…
LillaHon skrev:
Jag blev inspirerad av Hus&Hem där man i reportagebild målat väggen bakom TV svart, som blev kamoflerad!

Vad tror ni? Bifogar bild på vår TV vägg samt bilden ur tidningen. Ngn som gjort liknande? Ska vi?[bild]
...och för att svara på TS fråga: klart ni ska! Är det inte en jättestor vägg så blir det ju ingen kostnad att måla om heller, utifall det inte faller er i smaken. Jag skulle helst spejsa till det lite extra och måla hela hörnet och halva möbeln svart.

Tänk på att välja en så matt färg som möjligt till väggen, typ 3 - 5 glans.
 
KnockOnWood skrev:
Tittar ut genom fönstren. Har milsvid utsikt.
Ser hur gladorna flyger, och hur ormvråkarna cirklar i termiken och samlar sig för flytten söderut.
Lyssnar lite på radio, surfar en del.
Pratar med sambo och med grannar.

Saknar faktiskt inte matlagningsprogram eller intelligensbefriade hjärndöda amerikanska serier.
Allvarligt talat: Tänk efter lite vad ni spiller tiden på!
Aha du tänker så - men det ena behöver inte utesluta det andra!
 
Håller med om att TV är 90-tal, däremot kan man använda TVn för att se på film och tv serier via streamade tjänster eller nedladdade digitala kopior.

Måla väggen svart, men sätt då också upp TVn på väggen, helst med dold kabeldragning!
 
nemlan skrev:
Off-topic, men bara för att jag blir extremt provocerad av extroverta naturnjutare så får jag flika in att en TV är rätt oslagbart när man vill kolla på film eller spela elektroniska spel. Radio är väl 90-tal, minst! Skaffa en fiol istället.
Lugn bara lugn!
Jag har tre blockflöjter och en panflöjt.
Men med hänsyn till grannarna spelar jag inte så ofta :)
 
  • Gilla
nemlan
  • Laddar…
S
KnockOnWood skrev:
Tittar ut genom fönstren. Har milsvid utsikt.
Ser hur gladorna flyger, och hur ormvråkarna cirklar i termiken och samlar sig för flytten söderut.
Lyssnar lite på radio, surfar en del.
Pratar med sambo och med grannar.

Saknar faktiskt inte matlagningsprogram eller intelligensbefriade hjärndöda amerikanska serier.
Allvarligt talat: Tänk efter lite vad ni spiller tiden på!
bra svar ;)
 
Krilleman
KnockOnWood skrev:
Allvarligt talat: Tänk efter lite vad ni spiller tiden på!
Det är ju det jag gör!
 
krilleman_215 skrev:
Det är ju det jag gör!
Ja, det blir rätt mycket tid för tänkande om man stänger av dumburken då och då :)
 
Har vi ett forumrekord i snabb off topic?

I övrigt håller jag med om att TVn kan vara en riktig tidstjuv. Och själva iden att dölja TVn med färg är värd att testa tycker jag.
 
  • Gilla
nemlan och 1 till
  • Laddar…
pelpet skrev:
Har vi ett forumrekord i snabb off topic?...
Jag erkänner!

Funderar faktiskt på att byta användarnamn till OT :rolleyes:
Det verkar vara ledigt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.