Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Har ni verkligen TV fortfarande?
Är inte det lite 90-tal
Är inte det lite 90-tal
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
SBH skrev:
Tittar ut genom fönstren. Har milsvid utsikt.
Ser hur gladorna flyger, och hur ormvråkarna cirklar i termiken och samlar sig för flytten söderut.
Lyssnar lite på radio, surfar en del.
Pratar med sambo och med grannar.
Saknar faktiskt inte matlagningsprogram eller intelligensbefriade hjärndöda amerikanska serier.
Allvarligt talat: Tänk efter lite vad ni spiller tiden på!
Off-topic, men bara för att jag blir extremt provocerad av extroverta naturnjutare så får jag flika in att en TV är rätt oslagbart när man vill kolla på film eller spela elektroniska spel. Radio är väl 90-tal, minst! Skaffa en fiol istället.KnockOnWood skrev:
...och för att svara på TS fråga: klart ni ska! Är det inte en jättestor vägg så blir det ju ingen kostnad att måla om heller, utifall det inte faller er i smaken. Jag skulle helst spejsa till det lite extra och måla hela hörnet och halva möbeln svart.LillaHon skrev:
Tänk på att välja en så matt färg som möjligt till väggen, typ 3 - 5 glans.
Aha du tänker så - men det ena behöver inte utesluta det andra!KnockOnWood skrev:Tittar ut genom fönstren. Har milsvid utsikt.
Ser hur gladorna flyger, och hur ormvråkarna cirklar i termiken och samlar sig för flytten söderut.
Lyssnar lite på radio, surfar en del.
Pratar med sambo och med grannar.
Saknar faktiskt inte matlagningsprogram eller intelligensbefriade hjärndöda amerikanska serier.
Allvarligt talat: Tänk efter lite vad ni spiller tiden på!
Håller med om att TV är 90-tal, däremot kan man använda TVn för att se på film och tv serier via streamade tjänster eller nedladdade digitala kopior.
Måla väggen svart, men sätt då också upp TVn på väggen, helst med dold kabeldragning!
Måla väggen svart, men sätt då också upp TVn på väggen, helst med dold kabeldragning!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Lugn bara lugn!nemlan skrev:
Jag har tre blockflöjter och en panflöjt.
Men med hänsyn till grannarna spelar jag inte så ofta
bra svarKnockOnWood skrev:Tittar ut genom fönstren. Har milsvid utsikt.
Ser hur gladorna flyger, och hur ormvråkarna cirklar i termiken och samlar sig för flytten söderut.
Lyssnar lite på radio, surfar en del.
Pratar med sambo och med grannar.
Saknar faktiskt inte matlagningsprogram eller intelligensbefriade hjärndöda amerikanska serier.
Allvarligt talat: Tänk efter lite vad ni spiller tiden på!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg

