7 877 läst ·
5 svar
8k läst
5 svar
Stopp i kvarntoa
Medlem
· Västra Götaland
· 40 inlägg
Hej, någon som vet ett knep att lösa ett stopp i kvarntoalett? Det har satt sig efter för mycket papper slängdes i toan. Kan man lösa upp det på något sätt utan att skada pumpen?
Eller är det bara ringa rörmokare och gå vidare i livet
Eller är det bara ringa rörmokare och gå vidare i livet
Medlem
· Västra Götaland
· 40 inlägg
Krilleman skrev:
En saniflow PRO. Men genom att vänta och köra lite tryck med vattenhink ”löste” det sig
Får kolla om det finns en manual på nätet. Fanns vid bostadsköpet, inte behövt ge den så mycket kärlek tills nu.
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Hhmmm.... att ringa en rörläggare blir nog inte så enkelt det heller för jag har hört en handfull rörisar i mina kretsar som vägrar befatta sig med dem då det tydligen ska vara busenkelt att råka skära sig på knivarna och det är ingen som vill utsätta sig för detta.
Klicka här för att svara