932 läst ·
5 svar
932 läst
5 svar
Språk Teletec
Hej,
Funderar på att beställa ett 1616 larm från alarmsystemstore.
Vill ha svenska i displayen så jag funderar på att komplettera med svensk manöverpanel. Visst är det så att "språket" sitter i manöverpanelen och inte i centralenheten?
TACK!
Funderar på att beställa ett 1616 larm från alarmsystemstore.
Vill ha svenska i displayen så jag funderar på att komplettera med svensk manöverpanel. Visst är det så att "språket" sitter i manöverpanelen och inte i centralenheten?
TACK!
Klicka här för att svara