Hej,

Funderar på att beställa ett 1616 larm från alarmsystemstore.
Vill ha svenska i displayen så jag funderar på att komplettera med svensk manöverpanel. Visst är det så att "språket" sitter i manöverpanelen och inte i centralenheten?

TACK!
 
Japp.. språket sitter i manöverpanelen
 
Den svenska manöverpanelen är så dyr att köpa separat så det blir troligen billigare totalt sett att köpa ett kit i Sverige, såvida du inte ska ha väldigt många ir-deckare.
 
Har ni någon prisbild på Alexor?
 
Manöverpanelen LED5511 som ingår i PC1616 paketen ligger på 840,- till återförsäljare enligt deras listpris! Och panelen PK5500 LCD ligger på 1490,-

Räkna upp priset en 50% om du köper det via en återföräljare!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.